.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعلل در جمع آوری زکات در مازندران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: متاسفانه در راستای جمع آوری زکات در استان طی سالهای اخیر اقدامی انجام نشده و این مهم با تعلل صورت گرفته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ابراهیم باغبانی در گردهمایی بزرگ علما و روحانیون شهرستان بهشهر در مسجد امام صادق این شهرستان افزود: به عنوان نمونه در سال 86 از درآمد 13 میلیارد تومانی زکات کشور سهم مازندران تنها 13 میلیون تومان بوده است.

حجت الاسلام رحمت الله رضوی راد، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در سخنانی اظهار داشت: علما هدایتگران اصلی جامه بوده که مردم با تاثیر پذیری از این قشر بسیاری از امور زندگی و عقاید خود را از آن بهره مند می کنند.

وی خاطر نشان کرد: علما باید با تاسی از رهبران دینی در اصلاح و هدایت جامعه کوشا بوده چرا که فرهنگ سازی مناسب در جامعه به برکت هدایت اصولی علما شکل می گیرد.

حجت الاسلام سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنانی گفت: باید کنگره زکات به صورت سیار در روستاها به عنوان شروع کار مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت خمس در جامعه بیشتر از زکات است، اظهار داشت: مردم در پرداخت خمس به دلیل آگاهی داشتن از آن رغبت بیشتری نشان می دهند و باید در این راستا با استفاده از رسانه ها، فرهنگسازی مناسب در راستای پرداخت زکات صورت گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.